Školení pro firmy

Učím praxí, tím že ukazuji, jak to lze udělat

Mně by nejvíc vyhovovalo, ...

kdybyste o tom jako většina školitelů jenom nemluvil, ale ukázal nám, jak byste to konkrétně udělal Vy. Byla před časem odpověď na otázku „co dneska očekáváte od školení“ jedné z účastnic na školení prodejních dovedností… Poslechl jsem ji a zjistil, že má pravdu. Vše ostatní je fajn jako doplněk, ale ne jako hlavní náplň… Nečekejte ode mě nadupané prezentace a špičkové barevné desky na křídovém papíru. Učím tak, že s účastníky školení řeším rovnou konrétní situace a procvičujeme jejich řešení. Když je cílem naučit se lépe sjednávat schůzky, tak telefonujeme a sjednáváme schůzky. Učíme se tak formou okamžité zpětné vazby, jak to dělat lépe. Když pracujeme se zpětnou vazbou mezi zaměstnanci, vedeme komunikační pohovory. Prožitkem a vlastní zkušeností nabízím pohled jak ze strany svého klienta, tak z úhlu pohledu protistrany. Ukazuji, jak to lze udělat jinak, lépe, s lepšími výsledky a úsměvem na rtech.

Koho nejčastěji školím

Finance-investice

FINANCE, INVESTICE, REALITY

Proč si mám udělat hypotéku zrovna od Vás a nemám jednat s Vaším kolegou? Při svých školení jdu do hloubky i šířky a aktivuji klienty k profesnímu a osobnímu rozvoji.

akvizicni-tymy

AKVIZIČNÍ OBCHODNÍ TÝMY

Telekomunikace, energie, IT nebo spotřební materiál či marketingové služby a tvrdý konkurenční boj. Aneb ze studeného kontaktu spokojený zákazník.

Callcentra

OBCHODY, CALLCENTRA

Všichni, kteří se potkají se zákazníkem telefonicky nebo osobně, vytváří vztah s firmou. Rozhodují o tom, kolik energie a peněz zaplatí za zákazníka. Já tento poměr zlepšuji.

Osobní-prodej

OSOBNÍ PRODEJ, VYSTUPOVÁNÍ

Každý produkt má svou hodnotu, která se pojí s hodnotou firmy i člověka, který mi danou službu nabízí. Učím, jak tohle propojit a excelovat. Třeba specifický prodej švýcarských sýrů.

V čem Vám mohu pomoci?

aneb obchod pokaždé z jiného úhlu pohledu

01

Obchod
na základě vztahu

Kupujeme jen od toho s kým máme vztah. Vztah jako s odborníkem a vztah jako s člověkem. Učím, jak poznávat lidi a vytvářet s nimi dlouhodobé vztahy. Učím, jak odprezentovat to, jakým odborníkem jsem já.

02

Tvorba
akvizičních kanálů

Kolik času, peněz, nervů a úsilí Vás a lidi s kterými pracujete, stojí jeden klient? Co dělat jinak a odlišit se tak od konkurence? Jak jít jinou cestou, abych s vynaložením menšího úsilí získal více energie nazpět?

03

Budování
a práce s týmem

Dobrých obchodníků není nikdy dost, výborných ještě méně. Vybudujte si nejsilnější obchodní tým z Vašich zákazníků a naučte budovat Vaše obchodníky své vlastní týmy.

04

Komunikace
a zpětná vazba

Komunikace Vám umožní zjistit jak lidé přemýšlí a jak jim jít naproti. Práce s efektivní zpětnou vazbou přispívá k důvěře, rozšiřuje komunitu a věhlas jména Vašeho i Vaší značky a umožňuje vědět to, co konkurence neví.

05

Brilantní
prezentace

V čem jste výjimeční jako firma nebo jako jednotlivec? Umíte se prodat na základě hodnot, které vyznává a požaduje Váš klient? Nebo si někdy připadáte, že ten naproti vůbec nic nechápe?

06

Zpracování
námitek

Já už „TO“ mám vyřešený. Mně se to zdá drahý… Znáte to? Lidé neříkají věci jen tak, vždy to má svůj důvod. Je důležité umět zpracovávat námitky, zjistit, proč člověk jedná tak jak jedná, umět mu nabídnout pohled z druhé strany a dojít tak ke shodě.

07

Stop
otravování

a nabízení, tlačení a manipulace… Lze prodávat asertivně a přitom lidsky. Už po telefonu zjistěte, jak lidé přemýšlí, jak, kdy a o čem s nimi máte mluvit.

08

Tréning
obchodních situací

Mistr je ten, kdo se nepřestal učit i ve věcech u kterých věří, že je již umí. Královské obchodní disciplíny – Akvizice studených kontaktů po telefonu a efektivní práce s těmi stávajícími je jiná, než byla před pár lety. Kolik telefonních čísel necháváte chřadnout ve Vašem telefonu nebo vizitkáři?

Co by se mělo změnit?

Stejně jako u šatů, nejlepší je školení na míru. Co sedí Vám?

Jak hodnotí školení ostatní?

Přečtěte si reference od lidí, kteří již mají školení za sebou

Budeme si sedět?

Znám způsob jak zjistit zda-li jsem pro Vás ten pravý