Školení manažerských a komunikačních dovedností pro firmy
(0 items )

No products in the cart.

+420 774 240 867

Školení pro firmy

Mně by nejvíc vyhovovalo, ...

kdybyste o tom jako většina školitelů jenom nemluvil, ale ukázal nám, jak byste to konkrétně udělal Vy.
Byla před časem odpověď na otázku „co dneska očekáváte od školení“ jedné z účastnic na školení prodejních dovedností… Poslechl jsem ji a zjistil, že má pravdu. Vše ostatní je fajn jako doplněk, ale ne jako hlavní náplň…

Učím praxí, tím že ukazuji, jak to lze udělat

Nečekejte ode mě nadupané prezentace a špičkové barevné desky na křídovém papíru. Učím tak, že s účastníky školení řeším rovnou konrétní situace a procvičujeme jejich řešení.
Když je cílem naučit se lépe sjednávat schůzky, tak telefonujeme a sjednáváme schůzky. Učíme se tak formou okamžité zpětné vazby, jak to dělat lépe. Když pracujeme se zpětnou vazbou mezi zaměstnanci, vedeme komunikační pohovory.

Prožitkem a vlastní zkušeností nabízím pohled jak ze strany svého klienta, tak z úhlu pohledu protistrany. Ukazuji, jak to lze udělat jinak, lépe, s lepšími výsledky a úsměvem na rtech.

Co by se mělo změnit po školení, které by u Vás proběhlo?

V čem Vám mohu pomoci?

Obchod na základě vztahu

Kupujeme jen od toho s kým máme vztah. Vztah jako s odborníkem a vztah jako s člověkem. Učím, jak poznávat lidi a vytvářet s nimi dlouhodobé vztahy. Učím, jak odprezentovat to, jakým odborníkem jsem já.

Tvorba akvizičních kanálů

Kolik času, peněz, nervů a úsilí Vás a lidi s kterými pracujete, stojí jeden klient? Co dělat jinak a odlišit se tak od konkurence?
Jak jít jinou cestou, abych s vynaložením menšího úsilí získal více energie nazpět?

Budování a práce s týmem

Dobrých obchodníků není nikdy dost, výborných ještě méně. Vybudujte si nejsilnější obchodní tým z Vašich zákazníků a naučte budovat Vaše obchodníky své vlastní týmy.

Komunikace a zpětná vazba

Komunikace Vám umožní zjistit jak lidé přemýšlí a jak jim jít naproti.
Práce s efektivní zpětnou vazbou přispívá k důvěře, rozšiřuje komunitu a věhlas jména Vašeho i Vaší značky a umožňuje vědět to, co konkurence neví.

Brilantní prezentace

V čem jste výjimeční jako firma nebo jako jednotlivec?
Umíte se prodat na základě hodnot, které vyznává a požaduje Váš klient? Nebo si někdy připadáte, že ten naproti vůbec nic nechápe?

Zpracování námitek

Já už „TO“ mám vyřešený. Mně se to zdá drahý…
Znáte to? Lidé neříkají věci jen tak, vždy to má svůj důvod.
Je důležité umět zpracovávat námitky, zjistit, proč člověk jedná tak jak jedná, umět mu nabídnout pohled z druhé strany a dojít tak ke shodě. 

Stop otravování

a nabízení, tlačení a manipulace…
Lze prodávat asertivně a přitom lidsky.
Už po telefonu zjistěte, jak lidé přemýšlí, jak, kdy a o čem s nimi máte mluvit.

Tréning obchodních situací

Mistr je ten, kdo se nepřestal učit i ve věcech u kterých věří, že je již umí. Královské obchodní disciplíny – Akvizice studených kontaktů po telefonu a efektivní práce s těmi stávajícími je jiná, než byla před pár lety. Kolik telefonních čísel necháváte chřadnout ve Vašem telefonu nebo vizitkáři?

Stejně jako u šatů, nejlepší je školení na míru. Co sedí Vám?

Koho nejčastěji školím?

Reference

  •   Vážený pane Martine Luňáku, rád bych Vám poděkoval za Vámi vedené dnešní školení/seminář na téma Komunikace, dne 18. 1. 2017 v naší společnosti MIKROP ČEBÍN a.s.. Velmi oceňuji to jak jste nás během několika hodin zvládl zapojit do interaktivní práce  a shrnout hlavní témata komunikace a osobního rozvoje. Nově získané poznatky, souvislosti komunikace a význam nastavení osobního postoje jsou důležité a prospěšné nejen pro moji pracovní/manažerskou komunikaci, ale i osobní. Na základě získané osobní zkušenosti  Vás mohu všem doporučit jako špičkového školitele. Vaši velmi silnou stránkou je schopnost předávat energii a znalosti aplikované přímo pro praxi a konkrétní skupinu „na míru“.   Děkuji Vám za podnětně a příjemně strávený den.

    - Ing. Jan Coufal , MIKROP ČEBÍN a.s.
  •   Při výběru lektora pro náš Český a Slovenský obchodní tým zaměřující se na investice pro premiovou klientelu - bonitní podnikatele, jsem byl zpočátku skeptický zda-li někoho z takovou odborností najdu. Našel jsem Martina, byl pro nás přínosem zejména proto, že nám ukázal jiný pohled na věc a mohli jsme se na naší práci podívat z větší perspektivy. Mnohé jeho rady nám pomohly k přehodnocení stávajících praktik a zavedení nových, efektivnějších.​ Pokud chcete stejně tak jako byl náš záměr z obchodního týmu dostat víc a odlišit se od konkurence jak unikátním produktem tak i komunikací se zákazníkem a výsledky, Martinovu práci mohu jen doporučit.

    - Aleš Wolf, Obchodní ředitel - Arios Investment, a.s.
  •   Jsi jeden z mála, co v dnešní době umí říci svůj názor a toho si na tobě vážím. Máš za sebou těžší i delší životní cestu, než řada padesátníků. Máš co předat a jde vidět, že si to užíváš! Martin to dělá jinak. Užijte si to.

    - Petr Mráz, Regionální ředitel Allianz
  •   Martin Luňák byl 2 roky součástí naší UPC business divize. Vždy jí významně podpořil, a to zejména svými výbornými obchodními výsledky a zároveň aplikováním excelentních prodejních dovedností, které usnadňují práci obchodních zástupců. Vždy dokázal sám sebe motivovat a zároveň ostatní kolegy. Martin je obchodník, do kterého se vždy vyplatí a vyplatilo investovat, vždy bude mít dveře v UPC otevřené.

    - JAN VALEK, DIRECTOR OF SOHO AND B2B CARE - UPC ČESKÁ REPUBLIKA, S.R.O.